2011. december 29., csütörtök

NOKIA N95 - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Eladó a képen látható NOKIA N95-ös telefon.
Itt vettem a vaterán, a leírtaknak megfelel, így a szöveget bemásoltam.   
Működik megbízhatóan, Nokia 6310i helyett vettem, de nagyon megszoktam azt a telefont, így nincs erre a készülékre szükségem, ez az eladás oka.  Nagyon jó képeket készít és a hang is jó.  
Engem a kopottsága zavart, így az előlapot letisztítottam, most a szín barnás műanyag de legalább egyben" van.  Kérdésre ha tudok válaszolok. Töltő van hozzá.
CSERE KÖSZÖNÖM NEM ÉRDEKEL!  
 
Adatátvitel: infra, bluetooth, USB, Wi-Fi
Állapot: zsebkopott
Fényképező max. felbontása (Mpx): 5
Funkciók: JAVA, MMS, 3G, e-mail kliens, rádió, zenelejátszó, fényképezőgép, hangrögzítés, videófelvétel, MP3 lejátszó, internet böngésző, naptár, ébresztő, számológép, játékok, kihangosítás, hardware modem, MP3 csengőhang, WMA csengőhang, AAC csengőhang, WAP, fotó segédfény, diktafon
Kialakítás: szétcsúsztatható
Magyar gyártói garancia: nem
Memória bővíthető: igen
Operációs rendszer: Symbian
Széria: 1101
Szolgáltató: kártyafüggetlen
 Eladó N95-ös Nokia a ház nem eredeti, (kopott) a csúszka szalagkábele cserélve lett ezért az első kamera nem működik, a média billentyűknek csak a fele világít. A legújabb szoftver van, a készüléken a kijelző fordul ha elfordítjuk a készüléket.


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-15 01:28
. NOKIA N95 - Jelenlegi ára: 8 000 Ft