2011. augusztus 28., vasárnap

VK a LAN JÁTÉK PC + monitor + billentyűzet + egér + SOUND SYSTEM

VK a LAN JÁTÉK PC + monitor + billentyűzet + egér + SOUND SYSTEM:
Én vagyok eladási itt szeretett LAN játék PC az összes harangok és a síp, mert már most vettem egy notebook.
Ő egy teljesen önálló épített PC, és hozza a sok szeretet és gondoskodás benne. Ez fut stabilan egy év alatt a Windows 7 Home Premium 64-bit, és létrehozza az összes aktuális játékokat. A BitFenix ​​Survival ügyben () ezért különösen alkalmas a LAN felek, és gyakran használják. PC-re, a 22 "LCD TFT monitor az ASUS-tól, és az egér és a billentyűzet a Logitech, a kerek meg minden van túl a hangosítás a sebesség link.

! A Adatvédelmi okokból NINCSENEK MEREVLEMEZ és ablakokat NEM!
(Ő futott egy SSD (SATA) és egy HDD (SATA) mindig gond nélkül)

Technikai adatok:
CPU: Intel Core 2 Duo E8400 - 2 mag, 3 GHz - Socket LGA 775
Alaplap: ASRock alaplap Viiv-4Core1333
RAM: 4 á 1GB RAM modulok (4GB) + 4x Heatpipe RAM Cooler Revoltec - PRO
Videó kártya: Nvidia EVGA GeForce GTX 450 Superclocked - 1024 MB GDDR5
Hang Chip: Realtek ALC888 alaplapi
Instinct Speed ​​link SL-8214: Sound System
Tok (alváz): BitFenix ​​Survivor - fekete (remek hely a grafikus kártyák)
Monitor: 22 "Asus VW223D TFT LCD
PSU: Corsair PSU-850HX (850 watt) kábelrendező (elegendő mozgásteret további változás)
Meghajtó: LG GH-22ns (Super Multi-író)
Beviteli eszközök: Logitech Wave Keyboard, Logitech MX518 Gaming-Grade egér
Merevlemez: NEM VOLT!
Operációs rendszer: NEM VOLT!

A Windows Experience Index (Windows 7): 6,5 (lehetséges maximális 7,9)
Processzor: 6.5
RAM: 6.5
Desktop Grafika: 7.2
Grafika Játékok: 7,2
Elsődleges merevlemez: 7,3

További technikai információk és képek találhatók:
http://www.sysprofile.de/id91196

A megválaszolatlan kérdések, boldog vagyok a következő telefonszámot: 015774667090

Ebben a cikkben, nincs lehetőség a szállítás!
Természetesen lehetőség van nézd meg a cikket, és majd úgy dönt, amíg TÁRGY! :)

Alig várom, hogy a tárgyaláson meg! :)
Ár: 400 Ft